Leden login | Volg ons op:  

 
Volg ons op: 

 
plaatje-vacature

Vacature Administratief medewerker

We zijn per direct op zoek naar een nieuwe Administratief medewerker! Klik hier

De Stichting Het Landelijk Bureau is per direct op zoek naar een nieuwe administratief medewerker. Wij werken voor drie patiëntenverenigingen, te weten CP Nederland, SBH Nederland, Schisis Nederland, en de Stichting Child-Help Nederland. Wij zijn het aanspreekpunt van de deelnemende organisaties en verzorgen de leden/donateurs administratie, de financiële administratie, de personeelsadministratie en een deel van de communicatie voor deze organisaties.

Je gaat alle administratieve werkzaamheden oppakken. Het ene moment heb je een lid van de vereniging aan de telefoon over een contributievraag, op het andere moment ben je post aan het verwerken en tussendoor verwerk je nog een aantal facturen.

We zijn per direct op zoek naar een:

Administratief medewerker (12-16 uur per week)

Wij zoeken een administratief medewerker die:

  • Het werk goed kan organiseren en nauwkeurig werkt
  • Ervaring heeft met het werken met een CRM systeem, bij voorkeur met eCaptain
  • Handig met Office 365 is en inzicht heeft in het ondersteunen van financiële processen
  • Affiniteit heeft met mensen met een lichamelijke handicap en ouders van een kind met een lichamelijke handicap
  • Een MBO werk- en denkniveau heeft
  • Open, flexibel en positief ingesteld is en daarnaast oog heeft voor mensen

 Jouw plek in de organisatie

Je wordt de administratief medewerker van het Landelijk Bureau van waaruit diensten worden verleend aan de vier deelnemende organisaties. Het bureau bestaat momenteel uit tien medewerkers. Je legt verantwoording af aan de office manager van de stichting. Je standplaats is Houten, deels vanuit huis werken behoort ook tot de mogelijkheden.

 Wat bieden wij jou als administratief medewerker?

  • Een goede Cao (Sociaal Werk, schaal 4) met goede pensioenregeling
  • Veel ruimte voor eigen inbreng en creativiteit
  • Een betrokken en open organisatie
  • Directe betrokkenheid bij de doelgroep
  • Een contract voor één jaar met de mogelijkheid van een vaste aanstelling

Meer informatie is verkrijgbaar bij Jan-Hein Evers, directeur-bestuurder van de Stichting Het Landelijk Bureau 06-54737679 of bij Quirine van der Sanden, de office manager 030-2459090 (di en do).

Heb je interesse in deze functie, stuur dan uiterlijk 3 juni 2022 je sollicitatie (motivatie met cv) per e-mail naar srevehj.[antispam].@hetlandelijkbureau.nl. Graag onder vermelding van: Sollicitatie Administratief medewerker. De gesprekken zullen plaatsvinden in week 23.


 

Contact

Het Landelijk Bureau
Randhoeve 221
3995 GA  Houten

 

030 - 245 90 90
ofni.[antispam].@hetlandelijkbureau.nl

 

KvK 77873084

Het Landelijk Bureau

Ben je op zoek naar een betrouwbare partner die met je meedenkt en professioneel uitvoert?

Wij zijn er om jou te ontzorgen!

Van ledenadministratie, financiële administratie, vrijwilligerscoördinatie, communicatie tot het aanvragen van subsidie: wij bieden jouw patiëntenvereniging, zorg- en welzijnsorganisatie de ondersteuning die je nodig hebt.